مراببر

عطرباران

فرقی نمی کند گودال اب باشی یادریایی بی کران...مهم این است که اسمان رادرخودنشان دهی

مراببر

 

گروه اینترنتی مرداب | www.mordab-group.ir

 

دستم رابگیر...ببربه دوردست هایی که دردسترس هیچ دستی نباشم...!



نظرات شما عزیزان:

آنی
ساعت11:39---14 بهمن 1391
اون جایی که منو بردی خیلی گشن بود... میشه بازم بریم؟؟؟دلم خیلی تنگ شده بود واست...چه کنم که کیبوردم خراب بود...پاسخ:کجا بردمت شرمنده اصن جاشویادم نیس!!!!!!توجاشوبگومن هرروزببرمت.تنت سلامت باشه بابا

سانیا
ساعت15:58---10 بهمن 1391
واقعابرام جالب بودندوب منم یکمی مثل وب توهستش اگه دوست داشتی ووقت کردی پیش منم بیاخوشحال موشم عزیزم منتظرتم

•°´¯¤iman¤¸.•°
ساعت22:50---30 دی 1391
وایییی چه خوشگل بود آسمون ابییییی
پاسخ:بچم ذوق مرگ شد!شایدچشات ابیه که انقدابی اومدبه نظرت.هوم؟


maryam
ساعت21:54---29 دی 1391
اوج احساس یا بهتر بگم

آخرین حرف کسی که برایش همه چیز بودم

بودنت آزارم میدهد...

بیچاره دلم...


رونــــاک
ساعت14:28---29 دی 1391
سیلـــــوم عقشـم منم دلـم تنگـیده





وآآآآآآآی عـآشقتـــــــم





کجـآیی تــو دخمـــــل؟؟؟؟

پاسخ:سلام به روی ماهت!قربون دلت برم کاش میشدخبرم کنی باهات بحرفم.گدانترس زیادحرف نمیزنم پول تلفنتون زیادبیادخب یه زنگ بزن حرف بزنیم


anita
ساعت18:41---28 دی 1391
خیلی عکس قشنگی بود....

کاش یکی منو هم می برد به همچین جایی....
پاسخ:غصه نخورخودم میبرمت.چشاتوببنددستتوبده من بدوکه رفتیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, ساعت 12:35 توسط dina |