سحر

عطرباران

فرقی نمی کند گودال اب باشی یادریایی بی کران...مهم این است که اسمان رادرخودنشان دهی

سحر

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

 

نمیدونم تاحالاشده یه نفرویایه عکس روببینین

 

وببینین این چقدشبیه یکی ازاشناهاتونه؟

 

داشتم تووبامیگشتم یه عکس رودیدم دلم

 

اتیش گرفت.خیلی شبیه دخترعموم سحربود.16

 

سالش که بودکشتنش.من اونموقع پنجم دبستان

 

بودم.اونم اول دبیرستان.تنهادوستی که توبچگی

 

داشتم اون بود.برای شادی روحش همگی

 

یه فاتحه بدین



نظرات شما عزیزان:

نارنج
ساعت18:11---14 اسفند 1391
خدا رحمتش كنه

zahra
ساعت19:20---7 اسفند 1391
امروز باز شد




پاسخ:چی؟


shakila96
ساعت18:32---5 اسفند 1391
rohesh shad
پاسخ:ممنون.هرچی خاکشه باقی عمرشما


...
ساعت15:19---5 اسفند 1391
دینااااااااااااااااااااااااااا ااا

جون من ج بده.بیا وبم ببینم چراباید حذفش میکردم؟بیا منتظرتم
پاسخ:جااااااااااانم ببخشیدندیدم کامنت دادی ببخشیدالان میام میگم


...
ساعت15:10---5 اسفند 1391
سلااااااااااااااااااااام

خسته نباشی.هنو ش نکردی؟

بیا تو وبم بگو


پاسخ:سلام.سلامت باشی.نه بابااین ماه پول ندارم همه نقشه هام نقش براب شدموندم چه خاکی توسرم کنم


فاطمه...
ساعت11:01---5 اسفند 1391
راستی توچرا منو لینک نمیکینی

اعصابمو بهم ریختی.بدو لینک کن

نکنی دیگه نه من نه تو
پاسخ:الهی بگردم اخه...حالابزارشارژ کنم برات میتوضیحم عزیزم


...
ساعت10:57---5 اسفند 1391
فاتحه دادم دورت بگردم

اه اه اه

نگفتم بگو اعصابموخط خطی نکنه؟

هی میگم بزا برم تو میگی بیخیال




پاسخ:ممنون.ا فاطمه جون باباریلکس ریلکس ریلکس تر!


zahra
ساعت20:27---4 اسفند 1391
نسی میشه بگی منم اون عکسرو ببینم؟کجا دیدیش؟؟؟؟



خیلی دوست دارم بدونم عـا....... چه شکلیه
پاسخ:زهراچراتوعکسای وب منونداری اصلا؟نکنه سیستمت عیب کرده!؟حالاامروزکه اومدی نشونت میدم گلم


ghaza1eh
ساعت20:30---3 اسفند 1391
نمیشه صلوات؟بابا فاتحا خیلی وقت میگیره.



همگی صلواتتتتتتتتتتتتتت



انقدرم با این داداش ما بحث نکیند تورو خدا
پاسخ:شماصلواتشم بدی ممنون.اول توبفهم بحث سرچیه بعدببین حق باکیه


M0HAMMAD
ساعت17:58---3 اسفند 1391
سلام



















































آپم

















































هستم









































بيا















































باي
پاسخ:شدمن یه کاری بکنم توتقلیدش نکنی؟!خودم دیدم که اپی قبل ازاینکه بگی دیده بودم


M0HAMMAD
ساعت17:30---3 اسفند 1391
نه شبيه ع هست

چشاش لباش بيني

كلا شبيه اونه الان عكسش رو ميدوزدم پاسخ:زهرمار.درد.خودم فهمیدم شبیه اونه.چشاش ابروهاش لباش بینیش فرم صورتش همه چیش مثه اونه.چته تو؟یه بارگفتی فهمیدم چه خبرته4تاکامنت دادی همینومیگی؟به جهنم که مثه اونه من میگم مثه سحره


M0HAMMAD
ساعت16:09---3 اسفند 1391
اين براي من شبيه يكي ديگس

شايد بشناسيش

ع
پاسخ:اره واسه همین اول نخواستم بزارمش خیلی دودل شدم بعدش گفتم نه تونظرمن اینجوری میاداصن شبیه اون نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, ساعت 16:2 توسط dina |